MicroMedia
 

VIZUELNI IDENTITET

Ne postoji druga šansa za dobar prvi utisak!

 
2848
 
 

Budite prepoznatljivi i ostvarite dobar prvi utisak

 
 
 
Vizuelni identitet je sistem vizuelne prezentacije kompanije kroz koji se postiže prepoznatljivost u tržišnoj komunikaciji. Te ga treba graditi polako i kontinuirano, sa jasnim ciljem i načinima ostvarivanja tog cilja. Proces kreće sa izradom osnovnih elemenata (vizuelnih konstanti) i dalje se širi na sve oblike tržišne komunikacije.

 

Vaš vizuelni identitet jeste ono što ostavlja prvi dojam na potencijalne klijente, partnere i investitore. Bez obzira čime se bavite i koliko to dobro radite, bez dobro osmišljenog vizuelnog identiteta teško ćete se izdvojiti od konkurencije.

 
NAŠI PROJEKTIKONTAKTIRAJTE NAS
 
4343
 
4344
 

Vaš novi identitet izrađen sa pažnjom na najmanje detalje

 
 
 
Osmišljavanju Vašeg vizuelnog identiteta pristupamo kao cjelini. Pri tome vodimo brigu o odabiru prikladnih zaštitnih (karakterističnih) boja, o izradi logotipa i zaštitnog znaka, odabiru i korištenju prikladnih fontova, osmišljavanju i dizajnu ostalih potrebnih vizuelnih elemenata za Vašu kompaniju ili proizvod.


Ne zaboravimo na izgled službenih dokumenata (izgled memoranduma, fax poruka, email poruka, faktura, ponuda, narudžbenica, radnih naloga i sl.) koje dizajniramo uz primjenu elemenata vizuelnog identiteta, takođe izrađujemo upečatljive vizitke, stvaramo dopadljive i funkcionalne web stranice sa ciljem da kod krajnjeg korisnika ostavite pozitivan dojam.

Uopšteno, vizuelni identitet izražava karakteristike kompanije te njene vrijednosti i ambicije u poslovanju.

 

Ne zanemarite ulogu brandinga u poslovanju i komunikaciji

 
 
 
Vizuelni identitet osigurava nekoj kompaniji, ili organizaciji, njenu prepoznatljivost. Za gotovo sve kompanije, kao i neprofitne organizacije, od vitalnog je značaja da je što više ljudi svjesno da kompanija postoji te da znaju koje su njene osnovne djelatnosti. On predstavlja kompaniju prema klijentima i partnerima te stoga pridonosi imidžu i reputaciji iste.

 

Vizuelni identitet izražava strukturu kompanije, vizualizuje njenu koherentnost, kao i odnose između njenih dijelova. Takođe, vizuelni identitet kompanije ima značajnu ulogu na poistovjećivanje zaposlenih sa njom ili njenim sektorom u kojem su zaposleni. Identifikacija sebe kao dijela kompanije u kojoj rade značajna je za zaposlene, te za njihovu produktivnost i lojalnost istoj.

 
 
5504
 

Želite se izdvojiti i napredovati u poslovanju?

 
 
 
Ukoliko je Vaš odgovor na ovo pitanje pozitivan, kontaktirajte nas kako bismo izgradili brand koji zaslužujete, napravili snažniju komunikaciju između kompanije i njenih klijenata, te unaprijedili Vaše poslovanje.
 
NAŠI PROJEKTIKONTAKTIRAJTE NAS
1158Zadovoljnih klijenata
2712Završenih projekata
7860Odrađenih sati
8860Ispijenih kafa